گاهی اوقات به طور خواسته یا ناخواسته اکانت شما در بازی Call of Duty: Mobile - کالاف دیوتی موبایل بن ده ساله یا چند ماهه می شود. ممکن است شما واقعا از ابزارهای چیت و هک استفاده کرده باشید که در اینصورت قید برگرداندن اکانت خود را بزنید! اما اگر به هر دلیلی فکر می کنید به اشتباه بن شده اید، می توانید در قسمت Appeal a Ban درخواست خود را برای بررسی دستی به تیم پشتیبانی اکتیویژن - Activision ارسال کنید. با ارسال این درخواست تیم پشتیبانی به طور دستی جزئیات اکانت شما را بررسی خواهند کرد و در صورتی که از ابزارهای چیت و هک استفاده نکرده باشید و سیستم به اشتباه شما را Ban کرده باشد، اکانت شما رفع بن خواهد شد و می توانید مجددا بازی کنید. در این تاپیک از بی تاک همراه ما باشید.

اطلاعات خود را در اختیار داشته باشید!
پیش از هر چیز باید بدانید که برای بازگرداندن اکانت خود باید حداقل اطلاعات را داشته باشید مانند UID و PID که در بخش حریم خصوصی تنظیمات بازی به صورت مخفی هست. اکثرا سعی کنید از اطلاعات اکانت خود همیشه نسخه برداری کنید تا در مواقع ضروری بتوانید از آنها استفاده کنید.
کد 15035 بن کالاف دیوتی موبایل
اگر با این کد بن شده اید، به معنای استفاده از شبیه ساز نادرست می باشد. در حال حاضر شما تنها با شبیه ساز Gameloop مجاز به بازی CoD Mobile هستید و شبیه سازهای دیگر غیرمجاز بوده و کالاف دیوتی به سرعت آنها را شناسایی و بن خواهد کرد.
آموزش درخواست رفع بن
برای شروع وارد صفحه Appeal a Ban سایت اکتیویژن شوید. شرایط را بخوانید و روی کلید ادامه کلیک کنید:

سپس ایمیل و پسورد اکانت بن شده خود را وارد کنید. شما باید دقیقا وارد همان اکانتی شوید که بازی آن بن شده است.

اگر پس از لاگین کردن مجددا از شما درخواست لاگین کرد، صفحه را کاملا ببیندید، یک پروکسی یا ابزار گذر از تحریم را روشن کرده و مجددا مراحل را طی کنید. پس از لاگین به صفحه درخواست خواهید رفت که باید در آنجا جزئیات و توضیحات را وارد کنید و درخواست خود را ارسال کنید.
درخواست معمولا بین یک هفته الی یک ماه مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در صورتی که اکانت شما به اشتباه بن شده باشد رفع بن خواهد شد.