اسکریپت Uhelp - Helpdesk Support Ticketing System یکی از برترین و زیباترین و باامکانات ترین اسکریپت های دانشنامه و راهنما و سیستم تیکت و پشتیبانی کاربران و مشتریان است. این اسکریپت که بر پایه لاراول نوشته شده است، امکانات بسیار زیادی در خصوص تعامل شما با کاربرانتان و بالعکس ارائه می نماید. شما با استفاده از این اسکریپت می توانید برای خدمات و یا محصول خود ضمن ساختن دسته بندی های مختلف و نامحدود، مقالاتی به صورت دانشنامه ایجاد کنید تا کاربرانتان بتوانند از آموزش ها بهره مند شوند همچنین این اسکریپت دارای سیستم عضویت و ورود می باشد که کاربران عضو شده می توانند با ورود به حساب خود، از خدماتی مانند تیکت و پشتیبانی بهره مند شوند. شما می توانید در پنل مدیریت، دسته بندی و دپارتمان های مختلفی برای پشتیبانی کاربران ایجاد کنید تا تیکت ها در آنها ارسال شوند و مدیریت تیکت ها راحت تر شوند. در این تاپیک از انجمن بیتاک همواره سعی داریم آخرین نسخه این اسکریپت را در اختیارتان قرار دهیم.

این اسکریپت که از RTL و راستچین هم پشتیبانی می کند و با داشتن سیستم چندزبانه، شما می توانید بدون نیاز به راستچین کردن اسکریپت، تنها نسبت به فارسی سازی آن اقدام کنید و سایتتان را فارسی و راستچین نمایید.
سایر ویژگی های اسکریپت Uhelp
- دارای نصب کننده آسان
- پشتیبانی از راستچین
- دارای سیستم چند زبانه
- امکان تعریف دسته بندی بی نهایت برای دانشنامه
- امکان تعریف دپارتمان های نامحدود برای تیکت ها
- دارای سیستم گزارش کامل کارکنان و مشاهده کارکنان برتر بر اساس امتیازهایی که مشتریان به پاسخگویی تیکت ها داده اند
- امکان ساخت گروه ها برای کارمندان و اختصاص دادن کارمندان به گروه ها و اجازه به فعالیت گروه ها در دسته های خاص
- دارای سیستم مدیریت نقش کاربری
- امکان تعریف و مدیریت پروژه ها
- امکان ورود و عضویت مشتریان و کارمندان
- امکان ورود و عضویت با شبکه اجتماعی
- امکان شخصی سازی و افزودن کدهای دلخواه CSS و JS
- دارای سیستم چت خارجی
- پشتیبانی از کپچا
- پشتیبانی از ایمپورت فایل و پیوست
- امکان مدیریت و حذف دسته جمعی آیتم ها
- امکان افزودن یادداشت ها توسط مدیر
- سئو قوی
- امکان مدیریت فایل های آپلود شده داخل سیستم
- امکان اتوماتیک سازی و نوشتن دستورهای انجام خودکار و ربات برخی از فعالیت ها
- ارسال اطلاعیه های دلخواه به کلیه کاربران
- دارای سیستم اطلاع رسانی و اخبار
- دارای سیستم مقالات
- امکان ساخت برگه های دلخواه در سایت (صفحات درباره ما، حریم خصوصی و …)
- دارای سیستم حالت در دست تعمیر و به زودی
- دارای سیستم نظرسنجی و رتبه دهی کاربران به پاسخ کارمندان در تیکت ها و مقالات
- دارای سیستم گزارش گیری
- دارای سیستم تازه سازی خودکار برای اطلاع از آپدیت و محتوای جدید سیستم
- دارای قابلیت اسکرول نامحدود
- و…
مشخصات پیش نمایش آنلاین اسکریپت
Admin Dashboard:
URL: https://uhelp.spruko.com/uhelp/admin/login
Email : superadmin@gmail.com
Password: 123456789
Agent Dashboard:
This application is based on roles, so you can create a custom role, e.g., manager, team leader, etc. For demo purposes, we have created an agentrole.
URL: https://uhelp.spruko.com/uhelp/admin/login
Email : agent@gmail.com
Password: 123456789
Customer Dashboard:
URL: https://uhelp.spruko.com/uhelp/customer/login
Email : customer@gmail.com
Password: 123456789
پیش نیاز مهم
مهم ترین پیش نیاز این اسکریپت نسخه PHP 8 می باشد. PHP پایین تر از 8.0.2 به پایین پشتیبانی نمی شود (مانند 7.4 و …). بنابراین هاست شما باید حتما از PHP 8.0.2 به بالا پشتیبانی کند.
لینک محصول در Codecanyon
https://codecanyon.net/item/uhelp-support-ticketing-system/36331368
📥 دانلود آخرین نسخه از سرور بی تاک
با ورود به کلید زیر، همیشه آخرین نسخه این فایل که توسط ما آپلود شده است را می توانید دریافت کنید. در ادامه ی همین تاپیک می توانید نسخه ها و لیست تغییرات هر نسخه را مطالعه کنید.
https://cdn.betalk.ir/share/MIYKA5kP8A3CzAGF
دقت داشته باشید که با کلیک روی کلید بالا همیشه آخرین نسخه موجود را مشاهده و دریافت خواهید کرد. بنابراین با انتشار هر نسخه جدید روی کلید بالا کلیک کنید!